Monday, January 2, 2017

Kezdetek

Hogy a kezdetekről beszélhessek, meg szeretném Nektek mutatni a 2016-os befejezést.

Hogyan máshogy fogadhatnám a telet, mint "egy meleg Isten hozottal!" - ha kicsit béna is a fordítás. Mert ha meleg a fogadtatás, talán hamar elmegy a hideg!o:) (Túúúdom, kell a fagy a kertnek, de nem ugorhatnánk két hónapot?!)


Imádom Barbara Ana tarka-barka mintáit és most, a januári-februári szürkeség előtt nekem annyira kell a sok vidám szín! Ez a minta a régi szegényebb időket juttatja eszembe (amiben nekem szerencsére nem volt részem), mikor a szegényember lánya a maradék rongyokból foltvarrta a gyerekének a meleg holmit.


A minta mindenféle különleges színt (Caribbean, Bonfire, Roaming Pastures) adott meg, ami biztosan izgalmasabb is lett volna, én viszont kéznél lévő Venusokkal váltottam ki őket, amik itthon kéznél voltak és szemre illettek ill. hasonlítottak a megadottakhoz. Remélem, eltaláltam azért.


A biztos egy volt: Jucus gyönyörű-szép teával festett 28 ct-os hímzővászna: imádom!
Hát, ennyike varázslattal tudok büszkélkedni ebben a két ünnep közötti időszakban.

És még egy kezdet: elkezdtem W.P.Young Éva című könyvét.
A Viskó is felforgatta kicsit a világnézetem, azt hiszem, ez a könyv is ilyen lesz: a kezdetekről szól...egyelőre ennyit.

Szép évkezdést, én igyekszem hangolni magam!

11 comments:

Andulka said...

Vidám kis minta,jó ránézni.Kiváncsi vagyok mit írsz majd a könyvről.

agnesordog said...

Boldog Új évet és jó egészséget kívánok az egész családodnak Jucus !
A minta vidám színű, és egyszer sem biztos, hogy szebb az előírt színekkel :-)

Anik said...

Buék!!!! nagyon jó kis minta ez, nálam is tervben van 1-2 barbara ana-minta, de lehet még várat magára...

Monika said...

Annyira szeretem ezeket a hímzéseket,a színeit!!!!nem tudtam a tervező nevét:köszönöm!!!!!
Kedvet adtál hozzá.:)

Abile said...

Tényleg vidám perceket okoztál ezekkel a mintákkal! A könyvajánlóért pedig külön köszönet!

xJuDesign said...

Nagyon szép, vidám hímzés kerekedett, Jucus!
A képet már el is loptam, hogy dicsekedjek vele ;)
Puszillak

Polly said...

Klassz a minta, a színeket pedig nagyon jól eltaláltad!

Cat said...

Boldog új évet! :-)
Szép színes minta. :-)

Tüzes Beáta said...

B. A. tervei valóban üdítőek.

erdoseva55 said...

Olyan kis vidám, színes hangulatos minta!
Én is tervezek kivarrni most, egy januárra jellemző kis mintát.
A Viskót olvastam, és az Évát is tőle, bizony nagyon érdekes oldalról közelít meg dolgokat. Nekem a Viskó jobban tetszett,de az Éva teremtéstörténete nagyon különleges. Kíváncsi vagyok, mit szólsz hozzá. Én ajándékba kaptam őket és nagyon gyorsan kiolvastam mindkettőt! :)

Palkó said...

Tényleg nagyon bájos és vidám ez a minta, ezzel a sok szép színnel!
Hát, szürkeség most éppen nincs, ragyogóan sütött ma a nap, de olyan hideg van, hogy... brrrr... :)
Szép hétvégét!