Saturday, March 18, 2017

23. :o)

Nagyon boldog Születésnapot az én apró lányomnak (itt is)!
A halak havában két ünnepeltünk is van.



Ezt a szép verset találtam Neked!:

Kurucz Judit
Lányomnak

Mikor azt érezted,
hogy bajban vagy az életben,
mindig tudtam, mit mondjak
a tökéletlen szívemmel.

Aprónak láttad
rögtön a gondodat.
Szavaimra mosolyra
húztad az arcodat.

Elestél, puszit adtam
a bibis karodra,
és láss csodát,
meg is gyógyult azonnal.

Hogyha sírtál, féltőn
ringattalak ölemben.
Megszűnt a világ,
csak mi voltunk a csöndben.

Pusziltalak, szerettelek,
neveltelek s nevettünk.
S ha visszanézek,
tovatűntek az évek.
Emlékek csupán.

Hol van már az a kislány,
kinek gyöngyöző a mosolya?
Édes, göndör fürtökben lóg
kis angyalhaja.

Felnőttél, bár nem akartam,
már nem tehetek egyebet,
külső szemlélőként
nézhetem életedet.

S mikor majd gond, bú, bánat,
szomorúság megtalál,
tudd, hogy mindig itt vár téged,
szeretettel jó anyád.

És a maga készítette Ferrero Rocher torta, ami isteni volt!

3 comments:

Anik said...

Isten éltesse a nagylányodat!!! Nagyon szép...

Andulka said...

Boldog Születésnapot!

xJuDesign said...

Boldog születésnapot a nagylánynak!