Thursday, July 27, 2017

Kirándulás

Ugye ismeritek a "kötelezően-ajánlott céges alkalmakat"?!...Divatos kifejezéssel training-eket...amikor kötelező a jókedv...
Bár adnak valamit, Te tudod, hogy nem önzetlenül...
Bár részt veszel és azt hiszed, most majd aztán jobban megismernek/megismersz...
hétfőn ugyanúgy megy minden tovább...
illetve még jobban ismernek ahhoz, hogy megtalálják rajtad a fogást...
Már 3 cégnél is tapasztaltam a dolgot, ugyanilyen tapasztalatokkal...

Hát kérem, mi egy ilyen hétvégét próbáltunk feldobni a magunk módján: ha már el kellett menni messzire, meglátogattunk egy-két helyet, amit most kihúzhattunk a bakancslistánkról.

Kiskunmajsára oda és vissza is felkerestük a híres-nevezetes soltvadkerti Szent Korona cukit és fosztogattuk a fagyis pultokat (5 volt belőle, egyenkét 16 féle fagyival...na jó, volt több pultban is ugyanolyan :o) ) Életem legjobb fagyiját ettem oda és vissza is: gesztenyét és rumosdiót vadkerti módra. Párocska duplázott mindkét alkalommal, ilyenek fogytak, hogy californiai álom, áfonyás csoki.


Ópusztaszerre már rég kíváncsi voltam. A Feszty körképet nem szabadott fotózni, de próbálok egy-két kollázst összeállítani a skanzenról:


Nagy élmény volt!

Hazafelé láttam meg az út szélén a táblát - de milyen jó! -, hogy hát a Hidasi Érseki Kastély! Nekem azt látnom kellett! Úgy olvastam, többször átépítették, de valami csodaszép!


Sok igazán őszinte élményt kívánok a nyárra!

1 comment:

Tüzes Beáta said...

A kötelezőségből egy szuper kirándulás lett.